سپتیک تانک بتنی

۱۱ بازديد

چرا باید سپتیک تانک بتنی را انتخاب کنید؟

بتن یک ماده بادوام، دارای استفاده طولانی مدت و ضد آب و در عین حال ارزان و در دسترس است، بنابراین اغلب بهترین انتخاب برای مخزن سپتیک تانک است. وقتی مردم یک سپتیک تانک می خرند، می خواهند بدانند که دوام خواهد داشت و بدون نگرانی کار را انجام می دهد. به همین دلیل است که سپتیک تانک بتنی بسیار محبوب هستند. در اینجا چهار دلیل برای انتخاب مخزن سپتیک تانک بتنی ارایه خواهیم نمود :


  1. اکثر دولت ها سپتیک تانک بتنی را تایید می کنند.

اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که به سیستم فاضلاب اصلی متصل نیست، اغلب یک الزام قانونی است که نوعی سپتیک تانک را به خانه خود متصل کنید.  در ایالات متحده، بزرگترین مزیت بتن این است که اکثر دولت های محلی، شهری و ایالتی مخزن سپتیک بتنی را تایید می کنند . برای مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن یا پلاستیک، قوانین از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.

 

در اتحادیه اروپا، EN 12566-1 و EN 12566-4 نوع سپتیک تانک های قابل قبول را مشخص می کند. به طور خلاصه، برخی از پلاستیک ها خوب هستند و سپتیک تانک بتنی در بیشتر مواقع انتخاب خوب است، اما استانداردهای بالا، بررسی های دقیق و قوانین ملی همچنان اعمال می شود.

  1. سپتیک تانک بتنی پساب با کیفیت بالا تولید می کنند.

پساب با کیفیت بالا نه تنها برای محیط زیست بهتر است، بلکه یک الزام قانونی در کل دنیا است. این یکی دیگر از دلایل خوب برای انتخاب سپتیک تانک بتنی است .

 

در کشور ایرلند، در حالی که تخلیه مستقیم پساب در خاک ممنوع است، تخلیه غیر مستقیم پساب با توجه به اینکه الزامات EPA را برآورده می کند ، مجاز است . به همین دلیل است که تمام پساب تانک سپتیک در ایرلند باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

طبق سرشماری سال 2011، کمتر از نیم میلیون نفر در ایرلند در مناطق روستایی زندگی می کنند که به اندازه کافی به سپتیک تانک نیاز دارند. این فقط کمتر از 10٪ از کل جمعیت است. به همین دلیل است که قانون سپتیک تانک ها بسیار خاص و پیچیده است. در مقابل، قانون بریتانیا برای مخازن سپتیک بیشتر به صورت موردی، مجوز به مجوز عمل می کند، زیرا افراد نسبتا کمی به آنها نیاز دارند.

در نتیجه، کیفیت پساب بسته محل نصب سپتیک تانک و چه مقدار فاضلاب باید با آن مقابله کند، می تواند عامل بزرگی باشد. بنابراین، برای پساب با کیفیت بالا و برای آرامش خاطر، سپتیک تانک بتنی یک انتخاب عالی است.

  1. سپتیک تانک بتنی با کیفیت می تواند هزاران سال دوام بیاورد.

افرادی که مخازن سپتیک تانک بتنی را در نظر می گیرند ممکن است علاقه مند شوند که بدانند بتن ساخته شده توسط رومی ها هزاران سال به عنوان یک دفاع دریایی ضد آب دوام آورده است. اگر دیوارهای بتنی ساخته شده توسط رومی ها بتوانند برای مدت طولانی در برابر اقیانوس ها مقاومت کنند، آنگاه یک مخزن سپتیک تانک بتنی می تواند نیازهای کسب و کار یا خانه شما را برآورده کند.

 

برخی از مواد ترموپلاستیکی به راحتی می‌شکنند و ترک می‌خورند، اما بتن آنقدر قوی و ضد آب است که از آن برای ساختن سدها، ساختمان‌ها و پل‌ها استفاده می‌کنیم. این بتن با چیزی جز ماسه و آب به هم متصل شده است و سادگی بتن آن را بسیار فشرده و سخت می کند.

  1. سپتیک تانک های بتنی می توانند طوفان ها را تحمل کنند

بارندگی شدید می تواند به سیستم سپتیک تانک آسیب برساند ، اما سپتیک تانک بتنی به خوبی عمل می کنند. اول از همه، اندازه بسیار زیاد و سنگین مخازن سپتیک تانک بتنی به این معنی است که در هنگام بارندگی در خطر سیل کمتری قرار دارند. ثانیا، باران بسیار شدید می تواند باعث شود تا مخازن پلاستیکی با کیفیت پایین از جایی که قرار است باشند شناور شوند. وزن مخزن سپتیک تانک بتنی آن را روی زمین محکم نگه می دارد و به این معنی است که این اتفاق نمی افتد.

برای مخازن سپتیک تانک بتنی برای کسب و کار یا خانه خود، همین امروز با گروه صنعتی پایپ گسترتماس بگیرید. ما سپتیک تانک های بتنی با کیفیت بالا را به هر نقطه از کشور عزیزمان ایران یا حتی مرزهای برون از کشور تحویل و نصب می کنیم.

سپتیک تانک بتنی چقدر عمر می کند؟ 

یک مخزن سپتیک بتنی در صورتی که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و به خوبی طراحی شده باشد، می تواند از 40 سال تا همیشه دوام بیاورد. در حالی که بتن بی کیفیت و خاک های اسیدی می تواند باعث از کار افتادن بافل ها و اجزای سپتیک تانک بتن شود. گروه صنعتی پایپ گستر تخمین می زند که مخازن سپتیک تانک فلزی در 15 تا 20 سال زنگ زده و ممکن است در صورت رانده شدن فرو بریزند، اما یک مخزن بتنی تا زمانی که فاضلاب اسیدی نباشد 40 سال یا بیشتر دوام می آورد. در نظر گرفتن امید به زندگی یک میدان تخلیه نیز مهم است.

توضیحات بیشتر در ارتباط با طول عمر سپتیک تانک بتنی

سپتیک تانک ها را می توان از مواد مختلفی ساخته شد که هر کدام متوسط ​​عمر خود را دارند. مخازن فولادی می توانند بین 20 تا 30 سال دوام بیاورند و معمولاً در اثر هوازدگی خراب می شوند. مخازن پلاستیکی با عمر متوسط ​​30 تا 40 سال عمر بیشتری دارند. طولانی ترین گزینه مخازن بتنی هستند که می توانند 40 سال یا بیشتر دوام بیاورند.

آیا سپتیک تانک های بتنی خراب می شوند؟

یک مخزن سپتیک تانک بتنی می تواند 40 سال تا تقریباً نامحدود دوام بیاورد، اگرچه بتن بی کیفیت یا آب زیرزمینی اسیدی ممکن است منجر به خراب شدن حفره ها یا اجزای مخزن شود. یک میدان زهکشی معمولی عمر متفاوتی دارد که تابعی از نرخ نفوذ خاک، اندازه میدان زهکشی و سطح استفاده است.

هر چند وقت یک بار باید سپتیک تانک  بتنی را تعویض کرد؟

طول عمر معمول برای مخازن سپتیک تانک  GRP، PE و بتنی بیش از 30 سال است. با فرض شرایط بهینه نصب و استفاده، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید: سپتیک تانک های فولادی دارای طول عمر 15 تا 20 سال هستند.

چگونه یک سپتیک تانک بتنی خراب می شود؟

در مورد مخزن سپتیک تانک بتنی، ممکن است به دلیل آسیب ناشی از گاز سولفید هیدروژن و واکنش های شیمیایی بعدی که محصول جانبی تنفس باکتریایی بی هوازی است، خراب شود و از بین برود. دلیل اینکه نمی توان یک سیستم سپتیک را دائمی در نظر گرفت به دلیل ماهیت فرآیند درمان است.

آیا سپتیک تانک بتنی نشتی دارند؟

رایج ترین مشکل سپتیک تانک های بتنی ترک خوردگی است که باعث نشتی و مشکلات آلودگی خاک می شود. اگر نشتی ها جزئی باشند، معمولاً می توان آنها را تعمیر و آب بندی کرد. به شما این امکان را می دهد که مدت زمان طولانی تر از مخازن سپتیک تانک بتنی استفاده و بهره برداری نمایید.  

آیا یک سیستم سپتیک می تواند برای همیشه دوام بیاورد؟

به طور متوسط، یک سیستم سپتیک تانک جدید برای 20-30 سال دوام می آورد. کیفیت خاک تعیین می کند که تانک سپتیک شما چقدر بادوام است. به عنوان مثال، آب زیرزمینی اسیدی می تواند یک مخزن سپتیک بتنی را خورده کند.

چگونه می توانم سپتیک تانک خود را برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنم؟

سپتیک تانک و میدان تخلیه را بیش از حد بارگذاری نکنید.

از یک سپتیک تانک کارآمد استفاده کنید.

توالت را به عنوان یک مکان دفع زباله تلقی نکنید. و هر چیزی ار به درون توالتها رها نکنید.

در سینکها  روغن نریزید.

آب باران را از میدان تخلیه سپتیک منحرف کنید.

درختان را از سیستم سپتیک تانک دور نگه دارید.
اگر قصد خرید سپتیک تانک بتنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید با همکاران بنده تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد