مخزن پلی اتیلن

۴ بازديد

مخزن پلی اتیلن:

مخازن پلی اتیلن به دلیل تطبیق پذیری، ایمنی برای سلامتی و زندگی افراد و عمر مفید 20 سال از سایر مخازن متمایز می شوند.

چرا مخازن تولیدی شرکت پایپ گستر؟

برای تولید مخازن پلی اتیلن تولیدی شرکت پایپ گستر که سالها تجربه در عرصه تولید انواع مخازن پلیمری را در ایران بعنوان یک شرکت بی رقیب را دارد، از پلی اتیلن خطی کم چگالی درجه مواد غذایی اولیه مقاوم به مواد شیمیایی استفاده می شود. کیفیت مواد توسط اسناد مربوطه فرم تعیین شده (گواهینامه ها، اعلامیه انطباق، گذرنامه) تأیید می شود.

فرم پایدار محفظه با دنده های سفت کننده یکپارچه بر اساس بار طراحی؛ ضخامت دیواره بهینه بهترین نسبت استحکام به وزن را می دهد.

سکوهایی برای اتصالات ضربه زدن، هم در قسمت پایین و هم در قسمت بالایی مخازن وجود دارد.

همه مخازن پلی اتیلن شرکت مجهز به درپوش پیچی هستند. این بهترین گزینه برای قفل کردن گردن است که سفتی کامل را فراهم می کند.

امکان قرار دادن یک دریچه تنفس (تنفس) یا ونت خروجی هوا و گاز در درب آن وجود دارد که مخزن نیمه پر شده را از تغییر شکل در طول نوسانات روزانه دما و فشار در حجمی عاری از مایع محافظت می کند.

تولید مخازن پلی اتیلن pipegostar بر اساس روش قالب گیری چرخشی (روتوفرمینگ) صورت می گیرد. هر دسته از محصولات تحت کنترل دقیق برای انطباق با استانداردهای کیفیت محصول مورد نیاز است. ماهیت این فناوری در چرخش یک ماتریس فلزی گرم شده است که در داخل آن یک مذاب پلی اتیلن وجود دارد. در طول چرخش، به طور مساوی روی سطح داخلی توزیع می شود، پس از آن فرم سرد می شود. فرآیند چرخش به شما امکان می دهد مخازن قوی با ضخامت دیواره مورد نیاز بدون درز ایجاد کنید. امکان تشکیل اشکال پیچیده، قرار دادن سفت کننده ها و پلت فرم های تکنولوژیکی وجود دارد.

ماده ای که برای ساخت مخازن پلی اتیلن استفاده می شود، اثر مضری بر بدن انسان و محیط زیست ندارد، خطر آتش سوزی و انفجار ایجاد نمی کند.

مزایای مخازن پلی اتیلن:

مزایای اصلی مخازن پلیمری ساخته شده از مواد پلی اتیلن با چگالی های مختلف عبارتند از:

عدم خوردگی شیمیایی و رطوبتی - پلاستیک زنگ نمی زند.

عمر طولانی - حداقل 20 سال، این ماده در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی مقاوم است.

وزن سبک - پلی اتیلن سبک و استحکام را ترکیب می کند.

قیمت پایین - مواد اولیه پلی اتیلن ارزان هستند.

مقاومت شیمیایی - در برابر بیشتر محیط های تهاجمی مقاومت می کند.

سهولت استفاده - امکان قرار دادن آسان اتصالات آب، خطوط لوله، شیرهای تخلیه وجود دارد.

مقاومت در برابر تغییر شکل - پلی اتیلن خاصیت ارتجاعی دارد.

مناطق استفاده از مخازن پلی اتیلن:

ظروف و مخازن پلی اتیلن برای آب تا حد امکان همه کاره هستند. آنها می توانند هم در خانه های شخصی و هم در صنعت با اهداف زیر استفاده شوند:

برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب آشامیدنی، محصولات غذایی (مایع، پودر، گرانول)؛

ذخیره سازی سوخت دیزلی

ذخیره سازی روغن های مختلف؛

محیط های تهاجمی (طبق جدول مقاومت شیمیایی پلی اتیلن).

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره آب آشامیدنی:

پلی اتیلن برای ذخیره آب به صورت ایده آل است کاملا امن این محصول مطابق با مشخصاتی است که نیاز به رعایت محصولات در تماس با غذا و آب آشامیدنی دارد.

مخازن تولیدی از مواد پلی اتیلن می تواند بصورت عمودی و افقی با حجم 200 تا 10000 لیتر تولید گردد. استفاده هم برای ایجاد ذخیره اضطراری آب آشامیدنی و هم برای تامین یا ذخیره سازی امکان پذیر است.

مخزن پلی اتیلن برای آبیاری باغ یا گلخانه:

هنگام آبیاری باغ، استفاده از آب سرد چاه غیرقابل قبول است. -سازماندهی آبیاری چمن، باغ سبزیجات از یک ظرف پلاستیکی با متریال پلی اتیلن بهترین راه حل اقتصادی پیشنهادی می باشد. محصولات کشاورزی هنگامی که در معرض آب با دمای 6-7 درجه قرار می گیرند، استرس شدیدی را تجربه می کنند که می تواند باعث بیماری، کاهش عملکرد و حتی پلاسیدگی و نابودی آنها شود. برای جلوگیری از این مشکلات، ته نشین شدن اولیه آب با گرم شدن آن تا دمای هوا مورد نیاز است. مخازن پلی اتیلن برای این منظور عالی هستند. مخازن پلی اتیلن آب به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و سهولت در قرار دادن دریچه ها در سازماندهی سیستم آبیاری قطره ای کاملاً ضروری هستند.

مخازن پلی اتیلن برای کلبه و خانه:

در خانه های روستایی، مخازن پلی اتیلن و  پلاستیکی اغلب برای جمع آوری منبع آب برای سیستم تامین آب خانه استفاده می شود. این امر به ویژه در مورد برداشت کوچک چاه زمانی که در ساعات اوج مصرف به دلیل افزایش مصرف آب خشک می شوند، صادق است. هنگام انتخاب مخزن، باید در نظر داشت که مخازن پلی اتیلن افقی با حجم زیاد از نظر استفاده راحت تر هستند، زیرا ارتفاع کمتری دارند، اما در عین حال فضای بیشتری را اشغال می کنند.

مخازن پلی اتیلن برای ذخیره آب صنعتی:

آب فرآیندی یا غیر قابل شرب برای ذخیره سازی در تاسیساتی به شرح زیر استفاده می گردد:

کارواش های چرخه بسته که به مقدار زیادی آب فرآیندی نیاز دارند.

صنعتی که در آن حتی حجم بیشتری از آب صنعتی مورد نیاز است. مثلاً در تولید نساجی، پالایش نفت و غیره.

حوزه ساخت و ساز: از ساخت ساختمان ها تا ساخت جاده ها که حجم زیادی از آن مورد نیاز است.

بخش مسکن و خدمات عمومی که در آن امکان استفاده از آب غیر شرب  برای آبیاری خیابان ها، شستشوی نمای ساختمان ها و سیستم های گرمایشی وجود دارد.

مخازن در اینجا باید بر اساس نوع مکان خیابان / ساختمان / کارگاه و پیکربندی محل نصب انتخاب شوند. ذخیره سازی آب غیر شرب در مخازن  پلاستیک با متریال پلی اتیلن در ظرفیتهای 500 تا 10000 لیتری گزینه ایده آل می باشد.

ارزش در نظر گرفتن اثرات مکانیکی احتمالی، از جمله موارد تصادفی است که هنگامی که مخازن پلی اتیلن  در فضای باز استفاده می شود بایستی در نظر بگیرید و  بارهای باد را محاسبه کنید.

مخزن پلی اتیلن برای حمل و نقل آب و محصولات:

هنگام حمل و نقل آب و محصولات فله، پلی اتیلن به عنوان ماده ظرف بهترین گزینه است. این غیر سمی است، مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت دارد، بادوام و مقاوم در برابر سایش است.

مخازن ساخته شده از پلی اتیلن به ویژه هنگام حمل و نقل فله (شکر، غلات)، پودر (آرد) یا محصولات دانه ای مناسب هستند. تنها محدودیت این است که مخازن با حجم زیاد معمولاً برای بارگیری / تخلیه در هنگام پر طراحی نمی شوند.

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی سوخت:

ذخیره سازی سوخت خانگی معمولاً برای ابزارهای برقی (چرم زن، ماشین اصلاح، اره برقی)، ژنراتورهای دیزلی یا بنزینی و وسایل نقلیه موتوری مورد نیاز است.

مخزن پلی اتلین ذخیره سازی سوخت در منزل:

مخزن پلی اتیلن برای استفاده به عنوان مخازن ذخیره سوخت اضافی مناسب هستند. آنها باید با یک تنفس ادغام شده در درب یا به طور جداگانه در بدنه نصب شوند. این شیر یکسان سازی فشار بخار را در طول نوسانات دمایی روزانه تضمین می کند.

نصب مخازن سوخت مایع (مصرفی) با ظرفیت بیش از 1 متر مکعب فقط مطابق با مقررات ایمنی آتش نشانی مجاز است.

توصیه هایی برای انتخاب مخزن پلی اتیلن آب:

مخازن ب باید با توجه به هدف خود انتخاب شوند:

مخازن پلی اتیلن مشکی افقی برای آبیاری مناسب ترند. آنها مساحت بیشتری دارند و سریعتر توسط خورشید گرم می شوند، نگهداری از آنها آسان تر است.

مخازن پلی اتیلن گرد با حجم زیاد، همچنین با قرارگیری افقی، برای حمل آب مناسب هستند.

هنگام نگهداری محصولات در یک انبار، مخازن پلی اتیلن عمودی بلند برای قرار دادن محکم مناسب هستند که حداقل فضا را اشغال می کند.

برای آب در کلبه ها و خانه های روستایی می توان از مخازن پلی اتیلن در هر شکلی استفاده کرد. مخازن پلی اتیلن افقی پایین تر و راحت تر هستند، اما نیاز به فضای بیشتری دارند.

حجم مخزن پلی اتیلن آب برای یک خانه باید بسته به اینکه مخزن منبع اصلی تامین آب یا ذخیره سازی پشتیبان باشد، محاسبه شود. در صورت وجود شرایط راحت - آب گرم، دوش، ماشین لباسشویی / ماشین ظرفشویی، میانگین مصرف روزانه برای هر نفر حدود 150-200 لیتر است.

توجه داشته باشید!

تمامی مخازن پلی اتیلن دارای مشخصات فنی تولید مخازن آب آشامیدنی هستند.

استفاده از مخازن امکان قرارگیری ثابت آنها را روی یک پایه صاف جامد فراهم می کند.

استفاده از مخازن برای ذخیره سازی و تجمع محصولات تهاجمی مایع با چگالی بیشتر از آب (1 گرم بر سانتی متر مکعب یا 1000 کیلوگرم بر متر مکعب ) باید با سازنده توافق شود و با جدول مقاومت شیمیایی مطابقت داشته باشد.

مخزن آب پلی اتیلن فود گرید:

یک خانه روستایی نشانه ای از آرامش، سکوت، وحدت با طبیعت و هوای پاک است. اما این برای ایجاد شرایط کاملاً راحت کافی نیست. داشتن یک برنامه پشتیبان برای موقعیت های غیرمنتظره اعم از قطع آب یا کاهش ذخیره آب مهم است. به عنوان مثال مخازن پلی اتیلن با ظرفیت های مختلف برای ذخیره آب شرب و صنعتی مناسب هستند.

بیش از 50 سال است که مخازن پلی اتیلن تقاضای زیادی داشته اند و این تعجب آور نیست، زیرا به عنوان مثال ذخیره آب در آنها کاملاً بی خطر است. آنها مجموعه ای بهینه از کیفیت عملکرد دارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن پلی اتیلن ذخیره سازی انواع سیالات مایع و گازی به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد